Jak zrobić reklamę na Facebooku dla trenera, fizjoterapeuty i dietetyka

Jak zrobić reklamę na Facebooku dla trenera, fizjoterapeuty i dietetyka

15 października 2021

Trener czy fizjoterapeuta nie musi znać się na marketingu. Ich zadaniem jest dostarczać wysokiej jakości usługi, dzielić się wiedzą merytoryczną i pomagać klientom czuć się lepiej. Ich zadaniem jest podnieść sprawność klienta, nauczyć go czegoś, dać mu wytyczne odnośnie odżywiania.

Trenerzy, dietetycy i fizjoterapeuci nie mają czasu uczyć się marketingu i sprzedaży. Nie muszą być bardzo aktywni w social media. Pozyskanie wiedzy specjalistycznej z pozyskiwania klientów może Cię słono kosztować. Stąd postanowiłem stworzyć kompleksowy poradnik od A do Z w którym pokazuję jak stworzyć reklamę na Facebooku w branży trenera, dietetyka, fizjoterapeuty.

W tym artykule skupiam się na aspektach wizualnych, czyli tzw. kreacji reklamowej.

Skrót artykułu:

  • Zanim zaczniesz musisz poznać narzędzia i zbudować swój pierwszy lejek marketingowy
  • Naucz się pisać perswazyjne oferty, które zaciekawią klienta i sprawią że przestanie scrollować i kliknie w Twoją reklamę
  • Musisz stworzyć piękną grafikę, która odróżni się od Facebookowego walla i przyciągnie uwagę
  • W ofercie zamieść 2 linki do strony lądowania.

Co zwiększyć zarobki x3 w branży Trenera, Dietetyka, Fizjoterapeuty przeczytaj tutaj:

📌 Value ladder- jak podnieść zarobki x3 w prosty sposób >>>

Jak zbudować lejek marketingowy dla branży trenera personalnego, dietetyka, fizjoterapeuty

Zanim zaczniesz pracować nad kreacją reklamową musisz zaplanować z jakich elementów będzie składała się Twoja kampania. Tutaj rekomenduję Ci wykorzystanie najprostszego lejka i wykorzystanie aplikacji funnelytics.io.

 

  1. Reklama na Facebooku kierująca na stronę lądowania
  2. Strona zapisu na której pozyskujemy telefon
  3. Automatyczynie wysłany sms z użyciem smsapi. Jak ustawić automatyzację pokazuję tutaj >>>
  4. Dzwonimy do klienta w celach bezpłatnej konsultacji na której sprawdzamy, czy klient kwalifikuje się do współpracy płatnej
  5. Część zysków dywersyfikujemy i podnosimy budżety reklamowe, aby pozyskiwać jeszcze większą ilość telefonów i budować zespół specjalistów.

 

zbudowany lejek sprzedażowy dla trenera, fizjoterapeuty, dietetyka

Jak napisać tekst do reklamy na Facebooka

Aby napisać dobry tekst reklamowy musisz zastanowić się z jakimi problemami mierzą się Twoi klienci. Jak się czują, jak się odżywiają, jak ćwiczą, czy coś ich boli. Jakie mają doświadczenia np. ze współpracy z innymi.

Przygotowałem dla Ciebie gotowy schemat, który możesz użyć w swoich reklamach. Wystarczy, że podmienisz kilka elementów i dostosujesz do swojego przekazu.

 

Przykład dobrego tekstu reklamowego:

Zatrzymaj się! 🔥Wiem, że nie czujesz się najlepiej i umiem Ci w tym pomóc. 🔥
📌  https://dietaleczy.pl
Wiem, że ostatnie 2 lata były dla Ciebie ciężkie. Wszyscy jedziemy na tym samym wózku. Gorsze samopoczucie, przewlekły stres, zmęczenie.
👉 Każdy z nas w mniejszym lub większym stopniu potrzebuje bardziej niż kiedykolwiek zadbać o swoje zdrowie.
👉 Kluczowym czynnikiem, który może Ci pomóc bez pakowania w siebie niepotrzebnej chemii i dziwnych tabletek jest zdrowa, bogata w wartościowe składniki odżywcze dieta.
👉 Mam na imię Marek i nie jestem jak Ci wszyscy spece od odchudzania. Owszem takim osobom również pomagam, ale głównie skupiam się na ludziach którzy chcą być sprawniejsi i poczuć się lepiej.
👉 Przez ostatnie lata pomogłem wielu osobom takim jak Ty. Mam dla Ciebie propozycję, kliknij w poniższy link umówimy się na krótką rozmowę i sprawdzę tak szczerze bez marketingowej gatki czy mogę Ci jakoś pomóc. Jeżeli uznam, że tak zlecę Ci odpowiednie badania i zaprojektuje proces od A do Z który sprawi, że poczujesz się lepiej.
Tu umówisz się na bezpłatną konsultacje:📞
📌 https://dietaleczy.pl

 

Chcesz dowiedzieć się więcej jak pisać dobre oferty? Przeczytaj ten artykuł >>>

Jak stworzyć grafikę do reklamy na Facebooka

Do stworzenia grafiki potrzebujesz swojego zdjęcia, aplikacji do wycinania tła i zmysłu graficznego przynajmniej na podstawowym poziomie. Nie potrzebujesz photoshopa. Nie musisz być specem. Odpal bezpłatną canvę lub skorzystaj tak jak ja z aplikacji Glorify. O tym z jakich programów jeszcze możesz korzystać i gdzie pobierać darmowe zdjęcia pisałem w tym artykule >>>

 

Przykład grafiki do reklamy dla trenera personalnego

grafika do reklamy na Facebooka dla trenera dietetyka fizjoterapeuty

Jak upiększyć swoją reklamę

Aby nasza reklama była bardziej przejrzysta zachęcam Cię do skorzystania z apki w przeglądarce emoji pillab. Dzięki temu Twoja reklama nabierze czytelności i wyróżni linki.

Pamiętaj, że na pierwszym ekranie zanim użytkownik kliknie rozwiń więcej powinien zauważyć na górze Twój link, który przekieruje go na stronę lądowania.

Tomasz Guzik

Co jeszcze warto przeczytać?

ODBIERZ BEZPŁATNE SZKOLENIE

Jak pozyskać 30 nowych płacących klientów w 7 dni

Co jeśli powiem Ci, że w przeciągu następnych 20 min dowiesz się jak znacząco podnieść sprzedaż w Twoim biznesie stosując techniki, które zna tylko 2% przedsiębiorców

Otrzymasz poukładaną wiedzę od A do Z w zaledwie 20 min. Nigdy wcześniej nie udostępniałem tego za darmo

Twoim problemem od dziś będzie ” jak obsłużyć aż tylu nowych klientów” i „co mam robić z tak dużym nadmiarem pieniędzy

Gotowy szablon do wdrożenia. Przetestowany w kilkunastu niszach. Jeśli Ci się nie spodoba zapłacę Ci za stracone 20 min życia. Mówię serio!!!

ZAPISZ SIĘ NA DARMOWE SZKOLENIE

Ucz się od praktyka i zyskaj certyfikat 📋