Trener czy fizjoterapeuta nie musi znać się na marketingu. Ich zadaniem jest dostarczać wysokiej jakości usługi, dzielić się wiedzą merytoryczną i pomagać klientom czuć się lepiej. Ich zadaniem jest podnieść sprawność klienta, nauczyć go czegoś, dać mu wytyczne odnośnie odżywiania.
Trenerzy, dietetycy i fizjoterapeuci nie mają czasu uczyć się marketingu i sprzedaży. Nie muszą być bardzo aktywni w social media. Pozyskanie wiedzy specjalistycznej z pozyskiwania klientów może Cię słono kosztować. Stąd postanowiłem stworzyć kompleksowy poradnik od A do Z w którym pokazuję jak stworzyć reklamę na Facebooku w branży trenera, dietetyka, fizjoterapeuty.
W tym artykule skupiam się na aspektach wizualnych, czyli tzw. kreacji reklamowej.
Skrót artykułu:
- Zanim zaczniesz musisz poznać narzędzia i zbudować swój pierwszy lejek marketingowy
- Naucz się pisać perswazyjne oferty, które zaciekawią klienta i sprawią że przestanie scrollować i kliknie w Twoją reklamę
- Musisz stworzyć piękną grafikę, która odróżni się od Facebookowego walla i przyciągnie uwagę
- W ofercie zamieść 2 linki do strony lądowania.
Co zwiększyć zarobki x3 w branży Trenera, Dietetyka, Fizjoterapeuty przeczytaj tutaj:
Jak zbudować lejek marketingowy dla branży trenera personalnego, dietetyka, fizjoterapeuty
Zanim zaczniesz pracować nad kreacją reklamową musisz zaplanować z jakich elementów będzie składała się Twoja kampania. Tutaj rekomenduję Ci wykorzystanie najprostszego lejka i wykorzystanie aplikacji funnelytics.io.
- Reklama na Facebooku kierująca na stronę lądowania
- Strona zapisu na której pozyskujemy telefon
- Automatyczynie wysłany sms z użyciem smsapi. Jak ustawić automatyzację pokazuję tutaj >>>
- Dzwonimy do klienta w celach bezpłatnej konsultacji na której sprawdzamy, czy klient kwalifikuje się do współpracy płatnej
- Część zysków dywersyfikujemy i podnosimy budżety reklamowe, aby pozyskiwać jeszcze większą ilość telefonów i budować zespół specjalistów.

Jak napisać tekst do reklamy na Facebooka
Aby napisać dobry tekst reklamowy musisz zastanowić się z jakimi problemami mierzą się Twoi klienci. Jak się czują, jak się odżywiają, jak ćwiczą, czy coś ich boli. Jakie mają doświadczenia np. ze współpracy z innymi.
Przygotowałem dla Ciebie gotowy schemat, który możesz użyć w swoich reklamach. Wystarczy, że podmienisz kilka elementów i dostosujesz do swojego przekazu.
Przykład dobrego tekstu reklamowego:









Chcesz dowiedzieć się więcej jak pisać dobre oferty? Przeczytaj ten artykuł >>>
Jak stworzyć grafikę do reklamy na Facebooka
Do stworzenia grafiki potrzebujesz swojego zdjęcia, aplikacji do wycinania tła i zmysłu graficznego przynajmniej na podstawowym poziomie. Nie potrzebujesz photoshopa. Nie musisz być specem. Odpal bezpłatną canvę lub skorzystaj tak jak ja z aplikacji Glorify. O tym z jakich programów jeszcze możesz korzystać i gdzie pobierać darmowe zdjęcia pisałem w tym artykule >>>
Przykład grafiki do reklamy dla trenera personalnego

Jak upiększyć swoją reklamę
Aby nasza reklama była bardziej przejrzysta zachęcam Cię do skorzystania z apki w przeglądarce emoji pillab. Dzięki temu Twoja reklama nabierze czytelności i wyróżni linki.
Pamiętaj, że na pierwszym ekranie zanim użytkownik kliknie rozwiń więcej powinien zauważyć na górze Twój link, który przekieruje go na stronę lądowania.
Przydatne linki, które pomogą Ci pozyskiwać więcej klientów w branży trenera, fizjoterapeuty i dietetyka
🔗 Darmowe szkolenie z pozyskiwania klientów do klubów fitness