Skuteczne Kampanie Reklamowe na Facebooku i Instagramie

 

Moja agencja specjalizuje się stricte w projektowaniu kampanii reklamowych z wykorzystaniem płatnych reklam.

Nie zajmujemy się PR, nie czujemy się dobrze w budowaniu świadomości marki. Naszym „konikiem” jest generowanie leadów, bądź sprzedaży. 

Pracujemy głównie z e-commercami, które mają minimum kilkanaście tysięcy wizyt miesięcznie na swojej stronie, generują przychody powyżej 100 k /msc.

Tworzymy też procesy lead generation dla firm usługowych i firm świadczących usługi B2B.

Nie interesują nas lajki. Interesuje nas sprzedaż i wspólnie skalowanie się razem z klientem. Naszym celem jest wzrost rok do roku o czym przekonali się nasi klienci, którzy zaczynali z nami współpracę kilka lat temu.

Jesteśmy nastawieni na działania długoterminowe. Nie interesują nas krótkie strzały. 

W zakresie usługi prowadzenia płatnych działań na facebooku i instagramie jest tworzenie kreacji reklamowych. Projektowanie grafik, copywriting, tworzenie oferty, projektowanie stron lądowania, budowanie lejków sprzedażowych przy użyciu Ads, konfigurowanie remarketingu na poszczególnych etapach lejka, konfiguracja pixela facebooka, poszczególnych konwersji, konfiguracja Google tag managera.

Optymalizowanie reklam na dodawanie do koszyka, sprzedaż, pozyskiwanie leadów. Projektowanie upselli.

W ramach współpracy każdy nasz klient otrzymuje dedykowany czat w którym osobiście może zadawać pytania i nadzorować bieżące projekty.

Co 2 tygodnie spotykamy się na wideocall, gdzie ja i mój zespół omawiamy wszystkie bieżące reklamy i raportujemy działania na podstawie danych z Google Analitycs. 

Pokazujemy jak została wydana każda złotówka i jaki przyniosła zwrot z inwestycji, oraz dajemy nasze rekomendacje odnośnie produktów, które sprzedają się najlepiej i kanałów marketingowych do których warto przesunąć budżety.

Czynnikiem, który nas mocno wyróżnia ( przynajmniej tak twierdzą nasi klienci) jest komunikacja i sprecyzowanie na celach biznesowych klienta. 

Potrafimy odpisywać na wiadomości klientów nawet w późnych godzinach wieczornych. Naszym głównym celem jest, aby nasz klient przy naszej pomocy sprzedawał więcej. Nie zależy nam na klientach, którzy podpisują dziwne, niekorzystne umowy na wiele miesięcy w przód i płacą nawet jeśli nie ma rezultatów.

Dla nas klient, który nie zarabia z różnych, niezależnych przyczyn nie jest dla nas atrakcyjny i to w interesach moich jest, aby w sposób kulturalny, partnerski zaproponować zakończenie współpracy. 

Firma, która nie zarabia to błąd przede wszystkim na etapie kwalifikacji klienta do współpracy. O tym, czy dany biznes może z agencją rosnąć decydują m.in takie czynniki jak strony www klienta, oferta, produkty, konkurencja w danym segmencie, ux strony i masa innych czynników.

Na jakiej dokonujemy kwalifikacji i przyjmujemy do współpracy firmę zewnętrzną? 

Tutaj ogromne ma znaczenie:

  • Budżet mediowy ( na reklamy w facebooku, instagramie, google)

Jeżeli budżet jest zbyt niski i stosunek wynagrodzenia agencji do budżetów mediowych jest nie zdrowy. Na reklamy wydajemy mniej niż kosztuje robocizna, wtedy agencja świadcząca usługi marketingowe nie ma realnych szans, aby w excelu się to spinało pod kątem ROI ( zwrotu z inwestycji). 

U nas zazwyczaj budżet mediowy na reklamy wymagany jest kilkukrotnie wyższy niż nasze wynagrodzenie. Często pracujemy w modelu podstawka + 5-10% od budżetu mediowego, którym zarządzamy.

  • Biznes z potencjałem ( strona www po audycie wygląda i funkcjonuje bardzo dobrze, produkt i nisza wydaje się nam mocno perspektywiczna)
  • Analizujemy dane historyczne z kont reklamowych i analitycsa. Jeżeli widzimy na danych, że poprzednie działania reklamowe lub praca poprzednich agencji była prowadzona w sposób niekompetentny, niewykwalifikowany i widzimy przestrzeń do podniesienia wyników z naszym udziałem wtedy chętnie prowadzimy dalsze rozmowy 
  • Nie współpracujemy z firmami, które na początkowym etapie ( pierwszy miesiąc współpracy proponują model success fee nie rozumiejąc na czym polega praca agencji marketingowej)

Aby mówić o modelu success fee musimy ze sobą pracować przez conajmniej kilka miesięcy. Mieć wgląd w wyniki z kont reklamowych, dostęp do danych historycznych i widzieć przestrzeń do wzrostu wynagrodzenia przy zmianie modelu rozliczeń.

Jeżeli ktoś proponuje success fee na tak wczesnym etapie masz do czynienia z drobnym freelancerem, a nie firmą świadczącą usługi profesjonalne. Nie można narażać się na nierentowne współprace przy włożeniu potężnej ilości czasu w moją pracę i mojego zespołu specjalistów, wiedząc że na ostateczną sprzedaż często nie mamy wpływu. Tutaj może zawinić niekonkurencyjna oferta, słaba obsługa klienta, spóźnione wysyłki, słaby support, czy źle przygotowana strona internetowa, która powoduje masę problemów technicznych.

Chcesz porozmawiać o potencjalnej współpracy i sprawdzić, czy Twoja firma kwalifikuje się do wspólnego działania kliknij w poniższy przycisk.