Jak zrobić reklamę na Facebooku dla trenera, fizjoterapeuty i dietetyka

Jak zrobić reklamę na Facebooku dla trenera, fizjoterapeuty i dietetyka

15 października 2021

Trener czy fizjoterapeuta nie musi znać się na marketingu. Ich zadaniem jest dostarczać wysokiej jakości usługi, dzielić się wiedzą merytoryczną i pomagać klientom czuć się lepiej. Ich zadaniem jest podnieść sprawność klienta, nauczyć go czegoś, dać mu wytyczne odnośnie odżywiania.

Trenerzy, dietetycy i fizjoterapeuci nie mają czasu uczyć się marketingu i sprzedaży. Nie muszą być bardzo aktywni w social media. Pozyskanie wiedzy specjalistycznej z pozyskiwania klientów może Cię słono kosztować. Stąd postanowiłem stworzyć kompleksowy poradnik od A do Z w którym pokazuję jak stworzyć reklamę na Facebooku w branży trenera, dietetyka, fizjoterapeuty.

W tym artykule skupiam się na aspektach wizualnych, czyli tzw. kreacji reklamowej.

Skrót artykułu:

  • Zanim zaczniesz musisz poznać narzędzia i zbudować swój pierwszy lejek marketingowy
  • Naucz się pisać perswazyjne oferty, które zaciekawią klienta i sprawią że przestanie scrollować i kliknie w Twoją reklamę
  • Musisz stworzyć piękną grafikę, która odróżni się od Facebookowego walla i przyciągnie uwagę
  • W ofercie zamieść 2 linki do strony lądowania.

Co zwiększyć zarobki x3 w branży Trenera, Dietetyka, Fizjoterapeuty przeczytaj tutaj:

📌 Value ladder- jak podnieść zarobki x3 w prosty sposób >>>

Jak zbudować lejek marketingowy dla branży trenera personalnego, dietetyka, fizjoterapeuty

Zanim zaczniesz pracować nad kreacją reklamową musisz zaplanować z jakich elementów będzie składała się Twoja kampania. Tutaj rekomenduję Ci wykorzystanie najprostszego lejka i wykorzystanie aplikacji funnelytics.io.

 

  1. Reklama na Facebooku kierująca na stronę lądowania
  2. Strona zapisu na której pozyskujemy telefon
  3. Automatyczynie wysłany sms z użyciem smsapi. Jak ustawić automatyzację pokazuję tutaj >>>
  4. Dzwonimy do klienta w celach bezpłatnej konsultacji na której sprawdzamy, czy klient kwalifikuje się do współpracy płatnej
  5. Część zysków dywersyfikujemy i podnosimy budżety reklamowe, aby pozyskiwać jeszcze większą ilość telefonów i budować zespół specjalistów.

 

zbudowany lejek sprzedażowy dla trenera, fizjoterapeuty, dietetyka

Jak napisać tekst do reklamy na Facebooka

Aby napisać dobry tekst reklamowy musisz zastanowić się z jakimi problemami mierzą się Twoi klienci. Jak się czują, jak się odżywiają, jak ćwiczą, czy coś ich boli. Jakie mają doświadczenia np. ze współpracy z innymi.

Przygotowałem dla Ciebie gotowy schemat, który możesz użyć w swoich reklamach. Wystarczy, że podmienisz kilka elementów i dostosujesz do swojego przekazu.

 

Przykład dobrego tekstu reklamowego:

Zatrzymaj się! 🔥Wiem, że nie czujesz się najlepiej i umiem Ci w tym pomóc. 🔥
📌  https://dietaleczy.pl
Wiem, że ostatnie 2 lata były dla Ciebie ciężkie. Wszyscy jedziemy na tym samym wózku. Gorsze samopoczucie, przewlekły stres, zmęczenie.
👉 Każdy z nas w mniejszym lub większym stopniu potrzebuje bardziej niż kiedykolwiek zadbać o swoje zdrowie.
👉 Kluczowym czynnikiem, który może Ci pomóc bez pakowania w siebie niepotrzebnej chemii i dziwnych tabletek jest zdrowa, bogata w wartościowe składniki odżywcze dieta.
👉 Mam na imię Marek i nie jestem jak Ci wszyscy spece od odchudzania. Owszem takim osobom również pomagam, ale głównie skupiam się na ludziach którzy chcą być sprawniejsi i poczuć się lepiej.
👉 Przez ostatnie lata pomogłem wielu osobom takim jak Ty. Mam dla Ciebie propozycję, kliknij w poniższy link umówimy się na krótką rozmowę i sprawdzę tak szczerze bez marketingowej gatki czy mogę Ci jakoś pomóc. Jeżeli uznam, że tak zlecę Ci odpowiednie badania i zaprojektuje proces od A do Z który sprawi, że poczujesz się lepiej.
Tu umówisz się na bezpłatną konsultacje:📞
📌 https://dietaleczy.pl

 

Chcesz dowiedzieć się więcej jak pisać dobre oferty? Przeczytaj ten artykuł >>>

Jak stworzyć grafikę do reklamy na Facebooka

Do stworzenia grafiki potrzebujesz swojego zdjęcia, aplikacji do wycinania tła i zmysłu graficznego przynajmniej na podstawowym poziomie. Nie potrzebujesz photoshopa. Nie musisz być specem. Odpal bezpłatną canvę lub skorzystaj tak jak ja z aplikacji Glorify. O tym z jakich programów jeszcze możesz korzystać i gdzie pobierać darmowe zdjęcia pisałem w tym artykule >>>

 

Przykład grafiki do reklamy dla trenera personalnego

grafika do reklamy na Facebooka dla trenera dietetyka fizjoterapeuty

Jak upiększyć swoją reklamę

Aby nasza reklama była bardziej przejrzysta zachęcam Cię do skorzystania z apki w przeglądarce emoji pillab. Dzięki temu Twoja reklama nabierze czytelności i wyróżni linki.

Pamiętaj, że na pierwszym ekranie zanim użytkownik kliknie rozwiń więcej powinien zauważyć na górze Twój link, który przekieruje go na stronę lądowania.

Tomasz Guzik

Co jeszcze warto przeczytać?