USIĄDŹ WYGODNIE I NAPIJ SIĘ ZE MNĄ KAWY 🙂 

Tomasz Guzik

Cześć! Zajmuje się Marketingiem Internetowym od 2017 roku. 

Pod koniec 2018 założyłem agencję reklamową, którą z sukcesami rozwijam do dnia dzisiejszego. 

Przez ten okres udało nam się zdobyć ogromne doświadczenie nie tylko prowadząc Polskie marki, ale również aktywnie promując biznesy naszych klientów na arenie międzynarodowej.

Tomasz Guzik to nie tylko marka osobista, ale przede wszystkim zespół specjalistów, który dzięki swojej elastyczności jest w stanie dowozić wyniki w miejscach, gdzie nie radzą sobie agencje z nastawieniem korporacyjnym, a w sytuacji popełnienia błędu potrafi wziąć na siebie odpowiedzialność.

 

Moją ogromną pasją jest zwiększanie przychodów w firmach moich klientów. 

Wywodzę się z marketing automation i do dziś aktywnie pracuje nad budowaniem lejków sprzedażowych dla naszych klientów. 

Główny nacisk w mojej agencji kładziemy na działania PPC, czyli ustawianie płatnych reklam w ekosystemie Facebooka, Google i Tiktoka dla naszych klientów.

Wyspecjalizowaliśmy się najmocniej w 2 obszarach. 

Rozwijanie sklepów internetowych E-commerce i budowanie kampanii reklamowych do sprzedaży kursów online.

Oprócz tradycyjnych usług prowadzę szkolenia i doradztwo w zakresie sprzedaży Internetowej. Przez ostatnie lata pomogłem kilkuset firmom skalować sprzedaż online i mądrze zarządzać budżetem reklamowym.

 

 

Tomasz Guzik to przede wszystkim twórca Internetowy. Na swoim koncie mam już kilkaset wideo materiałów na Youtube, kilkaset artykułów eksperckich na blogu tomaszguzik.pl i dziesiątki podcastów o marketingu i sprzedaży online.

Wspólnie udało nam się wypracować procedury współpracy z klientami, które nie są spotykane na rynku jak np. współpracę na zasadach success fee w przypadku sprzedaży kursów online (czyli płacisz tylko i wyłącznie jeśli masz wynik).

Nie pracujemy z każdym. Najpierw dokładnie sprawdzimy, czy wgl będziemy w stanie Ci pomóc i w sposób etyczny i uczciwy zaproponujemy rozwiązania dostosowane pod twoje możliwości i biznes.

Wyznaję zasadę: “Rozdaj więcej za darmo niż u innych można kupić za pieniądze, a nigdy nie zabraknie Ci klientów”

 

 

 

KSIĄŻKI KTÓRYCH JESTEM WSPÓŁAUTOREM