Sprzedaż Kursów Online i Ebooków

Sprzedaż Kursów Online i Ebooków

27 czerwca 2023

PROCES WDROŻENIA KLIENTA POD SPRZEDAŻ PRODUKTÓW CYFROWYCH TAKICH JAK KURSY I EBOOKI

1. Przekaż dostępy do kont reklamowych do Pana Piotra Szyszki. Tu znajdziesz pełną instrukcję. 

Będziemy od Ciebie potrzebowali dostęp do konta reklamowego na Facebooku i rolę administratora na Fanpage z którego mają być puszczane reklamy.

2. Utwórz bramkę płatniczą, dzięki której w prosty sposób będziemy pobierać płatności. Całość zajmie Ci 10 min.

Link do rejestracji >>>

Link do rejestracji >>>

Link do polityki prywatności >>>

Link do regulaminu >>>

3. Załóż konto w narzędziu Fakturownia. Nie ważne, że masz inny system księgowy. Fakturownia pozwala na automatyczne wystawianie faktur za sprzedaż twoich produktów. W prosty sposób prześlesz też dostęp do księgowej lub księgowego.

Wykonaj integrację postępując zgodnie z instrukcją na filmie.

Link do rejestracji >>>

Link do rejestracji >>>

4. Załóż konto w narzędziu Mailerlite – system mailowy, a następnie podeślij nam hasła dostępowe. Aby ułatwić proces weryfikacji podczas rejestrowania konta w mailerlite użyj firmowego adresu email, czyli takiego gdzie końcówką jest nazwa domeny Przykład kontakt@twojafirma.pl tomek@sklepinternetowy.pl mariusz@nazwabloga.pl nie używaj podczas rejestracji maili typu tomek231@gmail.com agnieszka31@wp.pl. Tradycyjni klienci pocztowi nie nadają się do wysyłania newslettera. Jeżeli nie posiadasz emaila firmowego z domeną w nazwie według wzoru to utwórz go wykonując poniższą instrukcję.

Link do rejestracji >>>

Link do rejestracji >>>

5. Na tym etapie naucz się tworzyć kursy i dodawać je na platformę. Ten poradnik pokazuje krok po kroku za rączkę jak dodać swój pierwszy kurs i podpiąć go pod sprzedaż.

6. Wypełnij  BRIEF odpowiadając szczerze na pytania. Postaraj się, aby odpowiedzi były rozbudowane dzięki temu powstanie lepsza oferta twojego produktu.

7. Zamieść 3 lub więcej zdjęcia dobrej jakości swojej sylwetki wrzucając je do tego folderu na dysku google

(najlepiej jeśli są to zdjęcia z sesji zdjęciowej).

Tomasz Guzik

Co jeszcze warto przeczytać?