Analiza Marketingowa dr Sławomira Mentzena – Jak zyskał popularność i odniósł sukces biznesowy?

28 maja 2022

Dziś zajmę się dogłębną analizą marketingową Sławka Mentzena. Jego postać jest niesamowicie ciekawa. Osoba o ogromnym potencjalne biznesowym, którą śledzę od lat. Sławek ma świetny mysł przedsiębiorczy i jest w stanie kreować błękitne oceny w konkurencyjnych niszach.

Szerokiemu gronu znany jako polityk. Jednak jego kariera biznesowa jest warta inspirowania się. Zapnij pasy i sprawdź jak Sławek Mentzen odniósł niesamowity sukces marketingowy.

Kim jest dr Sławomir Mentzen?

Najszerszej publiczności Mentzen kojarzy się z polityką. Aktywny polityk konfederacji należący do partii Korwin pełniący w niej funkcję wiceprezesa.

To polityka w przypadku Sławka okazała się potężną dźwignią do budowania zasięgów w biznesie.

Osoba przykładająca bardzo duży nacisk do budowy marki osobistej. Autor książek, autor filozofii xd, właściciel kancelarii Mentzen zajmującej się doradztwem podatkowym. Posiada własny browar Mentzen, który sprzedaje online oraz ma siedzibę stacjonarną w Toruniu, gdzie gości swoich sympatyków.

Wcześniej prowadził sklep z bronią, który mu nie wyszedł.

 

Jakie firmy prowadzi Sławomir Mentzen?

  1. Kancelaria podatkowa Mentzen
  2. Browar Mentzen – sprzedaż online
  3. Browar Mentzen – lokal w Toruniu
  4. Sprzedaż książek

 

Największymi hitami ostatnich 2-3 lat w wykonaniu Sławka było zaopiekowanie się branżą IT i programistami przeprowadzając ich przez proces uzyskiwania ulgi IP BOX dzięki czemu Polscy programiści oszczędzili dziesiątki milionów złotych w podatkach.

Drugim sukcesem okazał się produkt abonamentowy doradca podatkowego Mentzen+, gdzie za kilkaset PLN miesięcznie możesz otrzymywać stałą pomoc doradczą, webinary, mailingi, konsultacje z ekspertami kancelarii.

Trzecim sukcesem okazały się eventy stacjonarne Piwo z Mentzenem, gdzie na kanwie tego wydarzenia powstał Browar. Na spotkania przychodziło w całej Polsce tysiące osób, które chciały posłuchać o podatkach, polityce, przedsiębiorczości pijąc przy tym piwo.

 

Jak wyglądają zasięgi Sławomira Mentzena w social mediach?

 

Profil na Instagramie: 149 000 obserwatorów

Fanpage na Facebooku: 367 000 obserwatorów

Kanał na Youtube: 219 000 subskrybentów

Profil na Twitterze: 207 200 obserwujących

Co stoi za sukcesem Mentzena?

Dr mentzen w mojej opinii zyskał bardzo dużo angażując się w politykę. Jako wiceprezes partii Korwin zyskał duże zasięgi również dzięki popularności samego Janusza Korwina Mikke. Jednoznaczne poglądy Sławka poparte potężną wiedzą z zakresu ekonomii i prawa podatkowego pozwoliła dotrzeć do prawicowej części społeczeństwa doprowadzając do bólu tyłka osoby o poglądach lewicowych.

Zawsze doktor Mentzen kierował swój mocny przekaz w kierunku przedsiębiorców. Dzięki temu mógł skutecznie rozwijać swoją kancelarię i uruchamiać kolejne pomysły biznesowe.

Wielokrotnie wyprzedzał konkurencje swoją kreatywnością w marketingu.

Sławek zatrudnia specjalne osoby w firmie, które zajmują się produkcją memów do Internetu dzięki temu buduje zasięgi również w młodszej publice, która chętniej konsumuję treści memowe.

Sławek ma ogromny talent do tworzenia virali. Czy to w przypadku piosenki hot16challenge2, czy w zakupie posągu Mateusza Morawieckiego w podziękowaniu za skomplikowany system podatkowy.

Jego występy w telewizji cieszą się dużą popularnością i ogromnym „oraniem” przeciwników politycznych i redaktorów prowadzących programy informacyjne.

Na swojej trasie piwo z Mentzenem zgromadził dziesiątki tysięcy młodych, ambitnych osób co stworzyło potężną bazę klientów pod własną markę piwa.

Sławek jest niesamowicie bystry, kreatywny i wie gdzie przekierować uwagę i zainwestować czas.

Kilka lat temu skutecznie komunikował markę doradcy podatkowego jako gość, który pomoże rozliczyć kryptowaluty. Dzięki czemu zbudował zasięgi w tej aktualnie sporej grupie społecznej inwestorów.

Jest bardzo chętnie zapraszany na biznesowe kanały Youtube, dzięki temu ma bardzo szerokie dotarcie do przedsiębiorców ze swoimi produktami.

Chętnie inwestuje w reklamę i za każdym razem skutecznie ośmiesza środowiska lewicowe, które próbują go krytykować.

Połączenie polityki z biznesem daje niesamowite owoce i kibicuję Sławkowi w dalszych jego sukcesach i karierze politycznej.

 

Tomasz Guzik

Co jeszcze warto przeczytać?

ODBIERZ BEZPŁATNE SZKOLENIE

Jak pozyskać 30 nowych płacących klientów w 7 dni

Co jeśli powiem Ci, że w przeciągu następnych 20 min dowiesz się jak znacząco podnieść sprzedaż w Twoim biznesie stosując techniki, które zna tylko 2% przedsiębiorców

Otrzymasz poukładaną wiedzę od A do Z w zaledwie 20 min. Nigdy wcześniej nie udostępniałem tego za darmo

Twoim problemem od dziś będzie ” jak obsłużyć aż tylu nowych klientów” i „co mam robić z tak dużym nadmiarem pieniędzy

Gotowy szablon do wdrożenia. Przetestowany w kilkunastu niszach. Jeśli Ci się nie spodoba zapłacę Ci za stracone 20 min życia. Mówię serio!!!

ZAPISZ SIĘ NA DARMOWE SZKOLENIE

Ucz się od praktyka i zyskaj certyfikat 📋