Jak pozyskiwać klientów B2B – Marketing i Sprzedaż

Jak pozyskiwać klientów B2B – Marketing i Sprzedaż

29 kwietnia 2021
Z tego odcinka dowiesz się jak pozyskiwać klientów B2B przy użyciu Internetu.
Dowiesz się jak robić skuteczny marketing, który będzie generować Leady w sposób powtarzalny przy użyciu contentu, wideo, audio, bloga i obecności w 2 największych wyszukiwarkach + jak mądrze wykorzystać reklamy płatne żeby podnieść wyniki i skalować ilość leadów znacznie szybciej niż konkurencja.
Poznasz strategie pasywnego pozyskiwania klientów przy użyciu webinarów i autowebinarów. Otrzymasz gotową listę narzędzi z którymi pracuje w swojej agencji marketingowej.
Cold Mailing: Woodpecker, Mailrush.io
E-mail marketing: Mailerlite
Webinary: Webinarjam, Livewebinar
 
W tym monologu opowiadam również o aktywnej sprzedaży i delegowaniu zadań na handlowców. Mowa tutaj o prospectingu, czyli sprzedaży nawet wtedy kiedy nie mamy jeszcze zbudowanej marki firmy, marki osobistej, zasięgów. W sposób aktywny wychodzimy sprzedawać przy użyciu zimnych emaili i telefonów. Zimne e-maile wykorzystamy wtedy kiedy mamy dużą grupę docelową i wiele tysięcy firm może zostać naszymi klientami. Zimne telefony wykorzystamy wtedy kiedy nasza grupa docelowa jest bardzo mała i mamy na rynku np. kilkuset decydentów na cały kraj.
 
Przy użyciu takich narzędzi jak DMsales, Snovio, hunter.io, woodpecker, mailrush.io jesteśmy w stanie znacznie przyśpieszyć i zautomatyzować nasze działania prospectingowe. Narzędzie Dmsales w niesamowicie szybkim tempie wygeneruje nam listę potencjalnych klientów. Możemy targetować to narzędzie w taki sposób, aby wypluło nam wszystkie firmy z Warszawy, które nie są zadłużone i działają w branży fitness.
Otrzymamy gotową listę telefonów i adresów email zgodną z RODO, którą możemy wykorzystać do kampanii.
Oprócz tego całą kampanie możemy zautomatyzować i ustawić followupy po 3,4 dniach od pierwszej wiadomości email. Działa to fenomenalnie i możemy to wszystko zautomatyzować z aplikacją zapier i Google Sheet.
Na koniec wspominam o rozwiązaniach albacross i m.in. również DMsales, które pozwalają wyśledzić które firmy chodzą po naszej stronie internetowej i możemy do nich później uderzyć z naszymi działaniami prospectingowymi. Narzędzia wyplują nam dane, kto był na naszej stronie jaki ma adres email, telefon, stronę www i jakie zakładki przeglądał. (skarbnica wiedzy)
Nie zabrakło też omówienia działań na Linkedin i wykorzystaniu płatnych reklam na youtubie.
Jeżeli umiejętnie połączymy wiele różnych aktywności marketingowo-sprzedażowych i wdrożymy:
– Prospecting
– Webinary/autowebinary
– Płatne reklamy 
– SEO (google I youtube)
To nigdy nie zabraknie nam klientów i zadziała tutaj tzw. efekt kuli śnieżnej.

Tomasz Guzik

Co jeszcze warto przeczytać?

Jak promować rolki na instagramie?

Rolki na Instagramie zyskują niesamowitą popularność. Właściciele biznesów już wiedzą, że warto publikować Instagram Reels w...

Jak Zarabiać Na Swojej Pasji

Pasja to coś co pozwala nam wytrwać w biznesie nawet wtedy kiedy jest trudny okres. Nawet wtedy kiedy nie mamy wyników. ...

ODBIERZ BEZPŁATNE SZKOLENIE

Jak pozyskać 30 nowych płacących klientów w 7 dni

Co jeśli powiem Ci, że w przeciągu następnych 20 min dowiesz się jak znacząco podnieść sprzedaż w Twoim biznesie stosując techniki, które zna tylko 2% przedsiębiorców

Otrzymasz poukładaną wiedzę od A do Z w zaledwie 20 min. Nigdy wcześniej nie udostępniałem tego za darmo

Twoim problemem od dziś będzie ” jak obsłużyć aż tylu nowych klientów” i „co mam robić z tak dużym nadmiarem pieniędzy

Gotowy szablon do wdrożenia. Przetestowany w kilkunastu niszach. Jeśli Ci się nie spodoba zapłacę Ci za stracone 20 min życia. Mówię serio!!!

ZAPISZ SIĘ NA DARMOWE SZKOLENIE

Ucz się od praktyka i zyskaj certyfikat 📋