Z tego odcinka dowiesz się jak pozyskiwać klientów B2B przy użyciu Internetu.
Dowiesz się jak robić skuteczny marketing, który będzie generować Leady w sposób powtarzalny przy użyciu contentu, wideo, audio, bloga i obecności w 2 największych wyszukiwarkach + jak mądrze wykorzystać reklamy płatne żeby podnieść wyniki i skalować ilość leadów znacznie szybciej niż konkurencja.
Poznasz strategie pasywnego pozyskiwania klientów przy użyciu webinarów i autowebinarów. Otrzymasz gotową listę narzędzi z którymi pracuje w swojej agencji marketingowej.
Cold Mailing: Woodpecker, Mailrush.io
E-mail marketing: Mailerlite
Webinary: Webinarjam, Livewebinar
W tym monologu opowiadam również o aktywnej sprzedaży i delegowaniu zadań na handlowców. Mowa tutaj o prospectingu, czyli sprzedaży nawet wtedy kiedy nie mamy jeszcze zbudowanej marki firmy, marki osobistej, zasięgów. W sposób aktywny wychodzimy sprzedawać przy użyciu zimnych emaili i telefonów. Zimne e-maile wykorzystamy wtedy kiedy mamy dużą grupę docelową i wiele tysięcy firm może zostać naszymi klientami. Zimne telefony wykorzystamy wtedy kiedy nasza grupa docelowa jest bardzo mała i mamy na rynku np. kilkuset decydentów na cały kraj.
Przy użyciu takich narzędzi jak DMsales, Snovio, hunter.io, woodpecker, mailrush.io jesteśmy w stanie znacznie przyśpieszyć i zautomatyzować nasze działania prospectingowe. Narzędzie Dmsales w niesamowicie szybkim tempie wygeneruje nam listę potencjalnych klientów. Możemy targetować to narzędzie w taki sposób, aby wypluło nam wszystkie firmy z Warszawy, które nie są zadłużone i działają w branży fitness.
Otrzymamy gotową listę telefonów i adresów email zgodną z RODO, którą możemy wykorzystać do kampanii.
Oprócz tego całą kampanie możemy zautomatyzować i ustawić followupy po 3,4 dniach od pierwszej wiadomości email. Działa to fenomenalnie i możemy to wszystko zautomatyzować z aplikacją zapier i Google Sheet.
Na koniec wspominam o rozwiązaniach albacross i m.in. również DMsales, które pozwalają wyśledzić które firmy chodzą po naszej stronie internetowej i możemy do nich później uderzyć z naszymi działaniami prospectingowymi. Narzędzia wyplują nam dane, kto był na naszej stronie jaki ma adres email, telefon, stronę www i jakie zakładki przeglądał. (skarbnica wiedzy)
Nie zabrakło też omówienia działań na Linkedin i wykorzystaniu płatnych reklam na youtubie.
Jeżeli umiejętnie połączymy wiele różnych aktywności marketingowo-sprzedażowych i wdrożymy:
– Prospecting
– Webinary/autowebinary
– Płatne reklamy
– SEO (google I youtube)
To nigdy nie zabraknie nam klientów i zadziała tutaj tzw. efekt kuli śnieżnej.