Mocno wierzę w to, że każdy powinien mieć stronę Internetową. Bez względu na to, czy prowadzisz firmę, czy jesteś osobą prywatną to strona jest Twoją wizytówką. Dobrze przygotowana witryna może posłużyć jako świetne CV, pomoże zbudować wizerunek eksperta i to do niej będziemy kierować ruch ze wszystkich social media i newslettera. Strona www należy do Ciebie i bez względu na to jakie zmiany będą następować na Facebooku, Youtubie, czy wszystkich innych platformach to ty jesteś właścicielem strony i nic się z nią nie stanie.

Jak wykorzystać stronę www do celów biznesowych? Dzięki prowadzeniu bloga firmowego w łatwy sposób możesz stać się ekspertem w branży. Dzięki takim narzędziom jak google analitycs, google tag manager, google optimize, czy Facebook pixel możesz precyzyjnie sprawdzać użytkowników odwiedzających Twoją witrynę i kierować do nich reklamy remarketingowe.

Dzięki hotjar, czy Yandex Metrica możemy sprawdzić mapę ciepła, która precyzyjnie pokaże nam jak zachowują się użytkownicy i co klikają na naszej witrynie. Dzięki temu możemy później optymalizować i edytować naszą stronę pod kątem zachowań i lepszego User Experience.
Dodatkowo dzięki tym narzędziom możemy nagrywać poszczególne sesje użytkowników i sprawdzić krok po kroku jak wyglądała ich cała sesja na naszej stronie.

Jak widzisz jest bardzo dużo zalet posiadania swojego własnego miejsca w internecie. Dodatkowo duża ilość wartościowych treści, która będzie rozwiązywała problemy naszej grupie docelowej sprawi, że zaczniemy lepiej się pozycjonować w wyszukiwarce Google. Im wyższa pozycja w wyszukiwarce tym więcej ruchu organicznego ( bezpłatnego ), tym więcej zapytań ofertowych i pozyskanych leadów ( emaile, numery telefonów).

Nie ograniczaj swoich działań tylko na social media, bo prawdziwe możliwości reklamowe zaczynają się dopiero wtedy kiedy masz dobrze przemyślaną stronę www, która nie tylko jest ładna i świetnie wygląda na telefonach komórkowych, ale też taką która będzie generowała pieniądze dla naszej firmy. Odpowiednia konstrukcja strony, działy kontakt, oferta, blog ułatwi nam mierzenie zachowań użytkowników i jeszcze precyzyjniejsze kierowanie reklam remarketingowych w googlu i FB. Niestety wiele osób, która projektuje strony www nie zna się na marketingu dlatego główny nacisk kładzie na estetykę, a nie funkcjonalność i dobrze opisane oferty, które sprawią że klienci będą walić do naszej firmy drzwiami i oknami.

Jeżeli potrzebujesz profesjonalnie przygotowanej strony internetowej skrojonej pod Twoje cele biznesowe nie zastanawiaj się dłużej, bo czas który tracisz na rozmyślaniach, czy zainwestować w ten sektor jest nie do odzyskania i pieniądze, które w tym czasie wygenerowałaby Twoja witryna już nie wrócą.