Facebook Ads
Wyświetlenie strony sklepu
Wyświetlenie strony produktu
Dodanie do koszyka
Zakup
To są 4 najważniejsze zdarzenia bez których Twoje reklamy nie będą efektywne. Twórz i gromadź grupy odbiorców, którzy wykonywali konkretne akcje na sklepie. Spraw, aby Twoje reklamy dosłownie chodziły za użytkownikiem na wszystkich urządzeniach na których przegląda Facebooka. Konfiguracja Pixela nie jest rzeczą prostą dla osoby, która nie zajmuje się tym na co dzień. Ja zachęcam Cię, aby znaleźć gotową integracje lub wtyczkę, która skonfiguruje dla Ciebie przynajmniej te 4 podstawowe zdarzenia, bo instalacja ich ręcznie będzie dla Ciebie skomplikowana jeśli nie jesteś programistą. Dobrą alternatywą dla osób, które już zajmują się jakiś czas marketingiem i chcą wejść na wyższy poziom konfiguracji Pixela zachęcam do skorzystania z narzędzia Google Tag Manager, który rozszerzy możliwości ustawień i będzie stosunkowo przystępny dla osób, które nie są programistami.
Google Ads
Remarketing
Content Marketing
Influencer Marketing
Email Marketing
SMS Marketing
Afiliacja
SEO
UX
Upsell / Crossell
Analityka Internetowa
Google Analitycs
Hotjar
Yandex Metrica
Podsumowanie
Jeżeli potrzebujesz pomocy w stworzeniu sklepu Internetowego lub w prowadzeniu kampanii reklamowych mających na celu sprzedaż Twoich produktów kliknij przycisk lub zadzwoń.