Na Facebooku jest dzisiaj praktycznie każdy. Nawet jeśli nie bezpośrednio to pośrednio używając innych aplikacji, które należą do sieci reklamowej Facebooka. Na Facebooku są Twoi klienci ! Nie ważne w jakim wieku jest Twoja grupa docelowa to i tak każdego dnia mają oni kontakt z reklamami. Nie ważne jest w jakiej branży działasz i czym się zajmujesz. Profesjonalne prowadzenie strony firmowej to jest dzisiaj absolutna konieczność, a nie alternatywa.

Każdy przed podjęciem decyzji zakupowej sprawdza informacje o naszej firmie w Internecie i to od nas zależy co zobaczy w pierwszej kolejności. Czy będzie to pusty profil z brzydkimi grafikami. Profil z informacjami, które już dawno były nieaktualizowane, a może natrafi na świetnie przygotowany profil ze spójnymi kreacjami reklamowymi. Profil który buduje wizerunek Twojej marki, gromadzi społeczność zainteresowaną twoją tematyką i produktami.

Wielu przedsiębiorców zaczynających swoją przygodę na Facebooku twierdzi, że Facebook nie sprzedaje. Wiesz dlaczego? Ponieważ nie potrafią tego robić i często nie mają na to czasu. Sprzedaje na FB od kilku lat zarówno w sektorze B2B jak i B2C produkty w rozmaitych branżach i jestem całkowitym zaprzeczeniem tego, że Facebook nie sprzedaje. BA ! Swoją firmę rozkręcałem głównie przy użyciu profilu prywatnego na Fejsie, bez inwestowania ogromnych budżetów w reklamę! Dobrze przygotowany post potrafi wygenerować ogromny ruch i bardzo wysoką sprzedaż, ale wszystko musi być poprzedzone odpowiednim zaplanowaniem lejka marketingowego i strategią.

Wiesz dlaczego tak wiele firm przepala budżety reklamowe i uważa Facebooka za nieefektywny kanał dystrybucji? Ponieważ myślą, że fanpage da się prowadzić z doskoku, że mogą to wydelegować pracownikowi, który nie ma na ten temat wiedzy i doświadczenia. Niestety dziś FB jest na tyle rozbudowanym narzędziem marketingowym, że aby dobrze prowadzić fanpage trzeba zatrudniać specjalistów, albo poświęcić czas na edukację w tym zakresie. Nawet jeśli Twoja firma korzysta z płatnych opcji reklamowych to często można zaobserwować bardzo słabe wyniki. Jest to spowodowane tym, że reklamy prawdopodobnie są puszczane na zimny ruch. Według statystyk zimny ruch generuje maksymalnie 0,1-3% konwersji zakupowej. Co to oznacza? Że nie wystarczy ustawić reklamę. Często mimo, że puszczamy reklamy do naszej grupy docelowej i tak nie zadzieję się sprzedaż, bo zapominamy o tzw. REMARKETINGU. Czyli o ponownym docieraniu z naszym przekazem do tych samych osób, które nie kupiły przy pierwszej styczności z naszą marką.

Często nasz klient potrzebuje być wystawiony na ekspozycje naszej reklamy aż 7-10x, aż podejmię decyzję o zakupie. Mając tę wiedzę jesteśmy w stanie wracać z naszymi reklamami do osób, które np. Obejrzały 75% naszego wideo, które weszły na naszą witrynę internetową i przebywały na konkretnej podstronie 3 min., np. Na zakładce OFERTA lub KONTAKT co sprawia, że są oni mocno zainteresowani naszymi usługami i produktami. Wystarczy w dobrym momencie dać im odpowiedni RABAT, który przeważy na szali i klient skonwertuje. Pomyśl jakie to przyniesie korzyści i ogromne oszczędności dla Twojej firmy jeśli zamiast docierać do wielu nowych osób i wydawać budżet możemy dotrzeć z ponowną reklamą tylko i wyłącznie do osób, które są zainteresowane zakupem? Te i wiele możliwości są dla nas dostępne dzięki najbardziej precyzyjnemu systemowi reklamowemu jaki kiedykolwiek istniał, a jest nim Menadżer Reklam Facebooka. Nigdy przedtem nie mogliśmy z tak ogromną precyzją docierać do naszych klientów. Możemy wybrać wiek, zainteresowania, płeć, ale też na jakich urządzeniach mamy się wyświetlać, o której godzinie, jakie te osoby mają skłonności. Jeśli sprzedajemy produkty premium możemy spróbować reklamować się do osób, które często podróżują i używają najnowszego modelu Iphone wykluczając w ten sposób osoby, które nie mogą sobie na to pozwolić.

Wszystko sprowadza się do przemyślanej strategii. Odpowiedz sobie na pytanie kim jest Twój klient i na tej podstawie twórz reklamy. Ale nie jedną! Wszystko należy odpowiednio przetestować. Wykorzystamy do tego różne cele reklamowe, różne zainteresowania, ale też różne grafiki. Czasami taka prosta zmiana jak podmienienie zdjęcia na inne wygeneruje tańsze kliki na naszą witrynę i za mniejsze pieniądze wygenerujemy dokładnie taką samą lub wyższą sprzedaż.

Dzięki możliwością jakie oferują czatboty messengera możemy budować rozmaite quizy, lejki, testy, oraz gromadzić leady na naszym Facebooku. Pomyśl o automatycznej maszynie, która pracuje za Ciebie 24/7 generując potencjalne Leady, gromadząc e-maile i numery telefonów Twoich klientów nawet wtedy kiedy śpisz. Wiem, tego wszystkiego jest bardzo dużo. Ale uwierz mi jako przedsiębiorca nie musisz znać się na wszystkim. Reklamę i obsługę Fanpage możesz zlecić mi, aby oszczędzisz czas, pieniądze i osiągać szybsze efekty niż nieświadoma możliwości lokalna konkurencja. Zainwestuj w działania na Facebooku i skaluj swój biznes wykorzystując możliwości najbardziej precyzyjnego systemu reklamowego jaki kiedykolwiek istniał.

Dołącz do grona kilkudziesięciu firm z Polski i za granicy, które mi zaufały i dziś osiągają zdumiewające efekty w swoich działaniach na Facebooku.

Przykład jednego z moich postów, który wygenerował blisko 78 000 zasięgu i 900 leadów w czatbocie Messengera. Wynik jest o tyle imponujący, że nie wydałem tutaj ani złotówki na reklamę i zasięg został zbudowany organicznie bez dodatkowych kosztów.

Ta oferta skierowana jest do osób, które:
Prowadzą biznes stacjonarny i chcą zdywersyfikować swoje dochody docierając do klientów online
Chcesz pozyskiwać więcej klientów z użyciem Facebooka
Prowadzisz sklep Internetowy, ale sprzedaż nie jest na zadowalającym poziomie i chcesz zwiększyć rezultaty z użyciem social media
Chcesz skalować swoją firmę i sprzedawać więcej produktów i usług przy tej samej ilości poświęconego czasu, bez zatrudniania dodatkowych pracowników.
Masz już Fanpage, ale wyniki nie są zadowalające
Masz mało czasu i potrzebujesz, aby ktoś zajął się Twoimi firmowymi profilami w sposób profesjonalny, rzetelny i prowadził regularną komunikację z nastawieniem na realizację celów.
Pracownik Twojej firmy prowadzi Fanpage, ale nie przynosi to żadnych rezultatów i potrzebujesz wsparcia
Masz dość patrzenia na to jak konkurencja w prosty sposób pozyskuje klientów z Internetu, kiedy ty walczysz o każdego klienta